دوربين مدار بسته و همه چيز دوربين مدار بسته و همه چيز .

دوربين مدار بسته و همه چيز

معرفي گروه و كانال تلگرام فروش و آموزش دوربين مدار بسته

 

آدرس كانال تلگرام دوربين مدار بسته ايليا ديتا:

http://t.me/iliadata

با توجه به استفاده روز افزون از اينترنت و ظهور گجت هاي هوشمند مانند گوشي ها ، تبلت ها و ... استفاده از شبكه هاي اجتماعي در بين كاربران بسيار افزايش داشته است و از اين رو بازاريابان و فروشنده هاي امروزي نيز توجه ويژه اي به شبكه هاي اجتماعي دارند.

در بين شبكه هاي اجتماعي ، تلگرام در بين كاربران ايراني بيشترين محبوبيت را دارا مي باشد.بطوريكه بيش از 60 در صد كل كاربران تلگرام را ايرانيها عزيز تشكيل مي دهند.

در اين قسمت قصد داريم تا ضمن معرفي كانال تلگرام دوربين مدار بسته ايليا ديتا با محتواي اين كانال و موضوعات مطرح شده در اين كانال بپردازيم.

آدرس كانال:

http://t.me/iliadata

برخي از تيتر هاي محتواي كانال:

1-آموزش نصب دوربين مدار بسته

2-آموزش نصب و راه اندازي دوربين مدار بسته تحت شبكه

3-آموزش نصب و راه اندازي انواع دوربين مدار بسته گردان ptzيا speed dom

4-مباحث مروبط به بازاريابي و فروش انواع دوربين مدار  بسته

5-ليست قيمت انواع دوربين مدار بسته

6-آموزش هاي تخصصي در زمينه انتقال تصوير دوربين مدار بسته

7-مقالات دوربين مدار بسته بصورت كاملا تخصصي

هدف از راه اندازي اين كانال تلگرام فروش دوربين مدار بسته نبوده است و بيشتر مباحث مربوط به بازاريابي ، نصب و آموزش انواع دوربين مدار بسته  در اين كانال درج شده است.

با توجه به تعدد گروه تلگرام دوربين و كانال دوربين مدار بسته در بين كانالهاي تلگرام در نظر داشته باشيد كه مسلما هر كانال و گروهي براي شما مفيد  نخواهد بود.برخي همكاران و كانال ها اقدام به فروش اجناس وارداتي بي كيفيت و با قيمت هاي بسيار پايين مي نمايند كه مسلما در مباحث مربوط به گارانتي و خدمات پس از فروش به هيچ وجه پاخ گو نخواهند بود.

يك كانال تلگرام دوربين مدار بسته با حدود 13 هزار عضو وجود دارد كه تنها محصولات بي كيفيت خود را با قيمت ههاي بسيار پايين و وسوسه كننده  عرضه مي كند و در امر فروش براي ساير همكاران نيز اختلالاتي را ايجاد كرده است.زيرا با توجه به تبليغات گسترده و ارسال پيامك هاي متعدد افراد زيادي را عضو كانال كرده است كه بيش از 810 در صد آنها همكار نيستند و مشترياني هستند كه قيمت خريد كالا توسط همكار را مي دانند و شايد اين توقع براي مشتريان بوجود بيايد كه همكار بايد تمام محصولات را به قيمت خريد عرضه كند.

در ارسال محصولات اين كانال نيز مشكلات عديده اي پيش امده از جمله عدم ارسال ، مقايرت تصاوير محصول با كالاي ارسال شده ، ارسال كالا با تاخير بسيار زياد و ... كه همه و همه حاكي از عدم سازماندهي اين مجموعه مي باشد.

در فروش دوربين مدار بسته تنها قيمت مكفي نيست و خدمات نيز امر بسيار مهمي به شمار مي رود كه همه ي مشتريان و همكاران بايد اين موارد را در  نظر بگيرند.زيرا بدون ارائه خدمات مناسب ، فروش هيچ معني اي ندارد.

در كانال تلگرام دوربين مدار بسته ايليا ديتا ليست قيمت محصولات برندهاي معتبر نظير دوربين مدار بسته هايك ويژن ، دوربين مدار بسته داهوا و  ساير برندهاي معتبر درج شده است و از درج محصولات بي كيفيت و متفرقه اجتناب گرديده است.

در مباحث مربوط به خريد كالا و همچنين محصولات متفرقه بايد ميزان اعتماد فروشنده را به خوبي در نظر بگيريد تا بتوانيد خريد خوبي داشته باشيد.

دوربين مدار بسته

قيمت دوربين مدار بسته

دوربين مدار بسته تحت شبكه

قيمت دوربين مدار بسته تحت شبكه

دوربين مدار بسته بيسيم

دوربين مدار بسته وايرلس

دزدگير اماكن


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۰۸:۱۰:۴۸ توسط:سالار احمدي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :