دوربين مدار بسته و همه چيز دوربين مدار بسته و همه چيز .

دوربين مدار بسته و همه چيز

استفاده از بسته آموزش تصويري روش بستن دوربين مداربسته

نصب دوربين مداربسته بعنوان شغلي با در آمد مناسب امروزه مورد توجه بسياري از افراد مي باشد و با نصب دوربين مداربسته مي توانند اقدام به در آمد زايي كنند.همچنين بسياري از افراد هستند كه قصد دارند تا دوربين مداربسته مورد نياز براي محل كار و يا منزلشان را خودشان نصب كنند و در هزينه هاي نصب دوربين مداربسته صرفه جويي كنند.
در همين راستا وب سايت ايليا ديتا مجموعه آموزش بستن دوربين مداربسته اي را توليد كرده كه در آن مي توانيد از آموزش هاي مرحله به مرحله و اصولي آشنايي با روش بستن دوربين مداربسته استفاده كنيد و به راحتي وارد بازار كار اين حوزه شويد.
در انتهاي مجموعه آموزش تصويري بستن دوربين مداربسته شما يك نصاب خبره هستيد و مي توانيد موارد زيادي را فراگيريد و به راحتي و بدون داشتن استرس از توانايي يا عدم توانايي انجام يك پروژه ، وارد بازار كار اين حوزه شويد.
در اين مجموعه بخشهاي بسياري در نظر گرفته شده كه بصورت گام به گام مي توانيد از صفر تا صد ، دانش نصب و راه اندازي دوربين مدار بسته را فراگيريد و به يك حرفه اي در اين حوزه تبديل شويد.اين مجموعه در ابتدا به آموزش نكات فني در زمينه آموزش دوربين مداربسته مي پردازد و سپس به بررسي موارد تجربي و نحوه انجام پروژه هاي بزرگ مي پردازد.
اين مجموعه حرفه اي ترين بسته آموزشي دوربين مداربسته مي باشد چرا كه از صفر تا صد موارد آموزشي را توضيح داده است و موارد تعبيه شده در  اين بسته ، با بهره گيري از دانش كارشناسان خبره و مهندسان الكترونيك توليد شده اند كه بواسطه آنها شما مي توانيد تمام موارد مورد نياز را به خوبي فراگيريد.
مطلب ديگر در مورد اين اموزش بستن دوربين مداربسته اين است كه موارد آموزشي در اين بسته بطور كاملا عملي هستند و تمام موارد بصورت تجربي و عملي و بصورت تصويري آموزش داده مي شوند.
براي تهيه و توليد اين بسته آموزش دوربين مداربسته زحمات بسيار زيادي كشيده شده است و تمامي اين موارد بر اثر استفاده از دانش كارشناسان و هزينه هاي جانبي توليد محتوا ، تهيه سناريو ، تدوين سر فصل هاي آموزشي بصورت كامل و تمام و كمال صورت گرفته است و در انتهاي اين دوره مي توان به جرات گفت كه شما تبديل به يك نصاب حرفه اي خواهيد شد.

بسته آموزش تصويري بستن دوربين مدار بسته شامل سر فصل هاي زير است كه تمامي موارد آن بصورت كاملا عملي طراحي و توليد شده است:
1-تاريخچه نصب و راه اندازي دوربين هاي مداربسته
2-آشنايي با انواع تكنولوژي هاي روز دوربين مداربسته و معرفي مزايا و معايب هر كدام
3-آشنايي با برندهاي مطرح سازنده دوربين مداربسته و نحوه شناسايي برندهاي مترفه از برند هاي اصلي
4-دياگرام هاي كلي نصب و راه اندازي انواع دوربين مدار بسته
5-آشنايي با انواع دوربين مداربسته و كارايي هر كدام بصورت مفصل
6-آموزش بستر سازي براي نصب و راه اندازي دوربين مداربسته
7-آموزش نصب اتصالات براي دوربين مداربسته (سوكت BNC ، سوكت تغذيه ، سوكت شبكه)
8-آموزش محاسبات منبع تغذيه ، محاسبات افت ولتاژ و روش هاي مقابله با آنها
9-آموزش نصب انواع دوربين مداربسته در فضاهاي داخلي و بيروني
10-آموزش تظنيمات دوربين مداربسته
11-آموزش تنظيمات دستگاه دي وي آر
12-آموزش انتقال تصوير انواع دستگاه دي وي آر
13-آشنايي با مباني دوربين مداربسته تحت شبكه
14-آموزش نصب و راه اندازي دوببين مداربسته تحت شبكه
15-آموزش نصب انواع دوربين مداربسته بيسيم
16-نكات تجربي براي انجام پروژه هاي بزرگ
17-بررسي هايي در مورد آينده دوربين مدار بسته و تكنولوژي اي آن
و بسياري از بخش هاي ديگر كه همه آنها بصورت عملي و با مثال هاي متنوع طراحي شده اند.
همانطور كه با سرفصل هاي بسته آموزش تصويري بستن دوربين مداربسته آشنا شديد ديديد كه اين بسته ، كاملترين و جامع ترين بسته آموزشي دوربين مداربسته مي باشد كه در آن موارد بسيار زيادي آموزش داده شده است كه طي يادگيري آنها مي توانيد موارد بسيار زيادي را در اين زمينه فراگيريد.
در اين بسته مراحل انجام يك پروژه دوربين مداربسته بطور كاملا عملي از صفر تا صد آموزش داده شده است و يك بسته آموزشي فوق العاده در اين زمينه مي باشد و پس از تكميل آموزش هاي آن خواهيد ديد كه موارد بسياري را فرا گرفته ايد.
همچنين در اين بسته حدود 200 مقاله آموزشي و تكميلي در بستن دوربين مداربسته جمع آوري شده است كه با مطالعه آنها مي توانيد به يك فرد خبره  در اين زمينه تبديل شده و پروژه هاي بسياري را به راحتي هر چه تمام و با اصول مهندسي به اتمام برسانيد.

منبع:دوربين مداربسته ايليا ديتا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۶:۳۸ توسط:سالار احمدي موضوع:

انتخاب منبع تغذيه مناسب و نقش آن در كاركرد دوربين مدار بسته

در اين مقاله قصد داريم تا در مورد انتخاب منبع تغذيه مناسب و نقش آن در كاركرد دوربين مدار بسته مطالبي را براي علاقمندان به اين حوزه منتشر كنيم.در ادامه با مرجع تخصصي دوربين مدار بسته همراه باشيد.
انواع دوربين مدار بسته براي روشن شدن و كاركرد ، نياز به منبع تغذيه جداگانه دارند و عموما اين منبع تغذيه داراي جريان مسقيم (DCC) مي باشد.در  اين مقاله قصد داريم تا مختصري در مورد انتخاب منبع تغذيه مناسب و محاسبات انتخاب منبع براي شما بحث كنيم و در نهايت به تاثيرات منبع تغذيه بي كيفيت در دوربين مدار بسته اشاره كنيم.
هر دوربين مداربسته ، با توجه به نوع برد ، تعداد و نوع ماژول هاي ديد در شب ، نوع چيپست پردازنده تصاوير و ... داراي توان مصرفي خاص خود مي باشد.بعنوان مثال دوربين هاي داراي ديد در شب قوي تر بدليل استفاده كردن از LEDD هاي قوي تر ، مصرف توان بيشتر دارند.اين در حالي است كه دوربين هاي با  ديد در شب ضعيف تر توان بسيار كمتري را مصرف مي كنند.
ماژول هاي ديد در شب تاثير گذارترين عامل در مصرف توان دوربين مدار بسته مي باشند.
بيشتر دوربين هاي مدار بسته معمولي داراي جريان مصرفي كمتر از يك آمپر هستند و از اين رو بسياري از نصاب هاي دوربين مدار بسته ، از آداپتور هاي يك آمپر براي تامين برق دوربين استفاده مي كنند.اين در حالي است كه انواع دوربين مدار بسته تحت شبكه و انواع دوربين مدار بسته بيسيم ، كمي بيشتر از دوربين هاي آنالوگ HD جريان مصرفي نياز دارند.
در نگاه فني اين توان مصرفي ميزان مناسبي براي كاركرد دوربين مدار بسته مي باشد و يك دوربين مي تواند به راحتي با آن كار كند.اما زماني ميزان جريان خروجي منبع تغذيه اهميت پيدا مي كند كه شما از انواع دوربين مدار بسته AHD موجود در بازار استفاده كنيد كه اكثريت غريب به اتفاق آنها داراي نام و برند معتبري نمي باشند استفاده كنيد.روي اين دوربين ها ميزان توان مصرفي بصورت نادرست درج شده و در برخي موارد شاهد بوده ايم دوربيني كه روي ان ميزان جريان مورد نياز را 1 آمپر هك كرده اند بيش از 2 آمپر جريان مي كشيد و در اين موارد استفاده از آداپتور هاي يك آمپر به هيچ وجه توصيه نمي گردد.
مورد بعدي كه باعث مي شود تا شما در استفاده از آداپتور هاي يك آمپر كمي تامل كنيد كيفيت پايين اكثر اين آداپتور ها مي باشد.برخي آداپتورهاي ارزان قيمت بي كيفيت ، هنگام كشيدن جريان يك آمپري از آنها ، بشدت افت ولتاژ دارند تا جايي كه ولتاژ خروجي آنها به 9 ولت و حتي كمتر نيز مي رسد. كه شما آن را زير بار قرار داده و جريان از آن مي كشيد.
 در اين موارد هم با توجه به بي كيفيت بودن اكثر اجناس در بازار چنانچه از كيفيت محصول مطمئن نيستيد آن را خريداري نكنيد و براي دوربين هاي معمولي نيز ترجيحا از آداپتورهاي 2 آمپر استفاده كنيد.
برخي از همكاران با قرار دادن مولتي متر و تست ولتاژ از كيفيت آداپتور مطلع مي شوند.اما اين روش اصلا صحيح نيست و معيار تست كيفيت يك آداپتور و مطلع شدن از ميزان ولتاژ خروجي آن ، زماني است

برخي موارد ديده شده كه دوربين مدار بسته با 40 متر كابل كشي را توسط يك آداپتر يك آمپر و با طول كابل 40 متري روشن مي كنند.در اين موارد تعجبي نكنيد كه به آداپتور شما فشار بيايد و پس از مدتي بسوزد.
زيرا طول كابل باعث افت ولتاژ مي شود و همين مقاوت كابل باعث مي شود تا به آداپتور فشار بيايد.
ميزان افت ولتاژ هاي خفيف موردي براي كار دوربين مدار بسته ندارد.زيرا روي هر دوربين ولتاژ ورودي مورد نياز به همراه ميزان تلورانس آن درج شده است.بعنوان مثال محصولات هايك ويژن مي توانند به راحتي و بدون هيچ مشكلي با 10 در صد تلورانس بين ولتاژهاي 10.8 ولت الي 13.2 ولت كار كنند.
رسيدن ولتاژ كمتر از ميزان مورد نياز براي دوربين مدار بسته مي تواند باعث بوجود آمدن مشكلات زير شود.
1-افت كيفيت تصوير دوربين مدار بسته
2-نويز در تصاوير آن دوربين و در برخي موارد همه دوربين ها
3-آسيب رسيدن به خود دوربين مدار بسته بدليل ولتاژ نا مناسب.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۷:۳۸ توسط:سالار احمدي موضوع: